Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

draadloos

  • David Harinck

    Wie kan mij helpen in deze voor mij moeilijke materie?

    Ik ga verhuizen en nu moet mijn computer aansluiting een lange weg afleggen van meterkast naar achterste slaapkamer(hobbykamer) dat is helaas niet te doen. Nu heb ik wel eens gehoord over draadloos, maar snap daar niet van maar dat lijkt mij de ideale oplossing.

    Is dat enkel voor een laptop, ik heb een gewone computer met XP en meer weet ik er niet van, daarom deze vele vragen.

    Kan ik een draadloze verbinding maken voor een gewone comp. en wat heb ik er voor nodig ( ik heb een breedband basis pakket of is dat niet belangrijk).Wat gaat mij dat kosten en kan ik dat zelf want dat is heel belangrijk. Ik heb ook dezelfde vragen gesteld aan mijn provider maar daar werd ik niet veel wijzer van.

    Dus mijn grootste vraag is wie kan mij een beetje wijzer maken ik zou zo graag een beetje willen computeren ( een mailtje wegsturen een beetje over het net zoeken ( b.v. recepten zoeken of is wat opzoeken).

    En diegene die mij wil helpen moet er wel rekening mee houden dat hij met een leek bezig is, maar wie voelt er toch wat voor?

    B.v.d. al is het maar enkel voor het lezen.

    D.Harinck

    Davidharin@zeelandnet.nl

  • router.startpagina.nl

    Met een router en een draadloze wifi USB-adapter kun je dit probleem oplossen.

    Dus eenvoudig gezegd, je koopt een router die het signaal draadloos verstuurd (van de meterkast) naar je pc, en via je wifi USB adapter vang je dit signaal op. Informeer eens bij een winkel in de buurt. succes