Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SOHO ROUTER IS104 PASSWORD

  • don

    HEB EEN VRAAGJE HET PASSWORD VOOR DE ROUTER (SOHO IS104)

    KAN WEL DE ROUTER BEREIKEN (192.168.1.1) MAAR DAN MOET IK EEN PASSWORD INVULLEN ADMIN WERKT NIET DUS ZAL HET WEL EEN NADER WACHT WORD ZIJN DUS ALS IEMAND HET WEET ALVAST BEDANKT MVG DON

  • router.startpagina.nl

    Als een standaard paswoord als admin of administrator niet werkt ben ik bang dat je de router moet resetten.

    Staat er niets in de handleiding ?

  • David de Graaf

    Als je voor de eerste keer inlogt op deze router dan moet er NIETS ingevuld worden als er om een administratorpaswoord gevraagd wordt. m.a.w. het veld blijft blank.

    Na de eerste keer inloggen kan het paswoord veranderd worden, maar dat hoeft niet. Dan blijft het paswoord een blank veld.

    Als het paswoord veranderd is dan moet je de resetknop achter de router indrukken met een verbogen paperclip en daarna opnieuw inloggen (uiteraard met een blanko administratorpaswoord.

    ….

    Ik vond ook nog een handleiding, datasheet en een softwareupdate.

    Kijk hier eens http://www.cameo.com.tw/downloadCenter.action?oid=172021097200116614951976500001