Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verbindings- of routerprobleem?

  • hgilis

    Sinds geruime tijd zijn er een aantal websites waar ik niet op kan.Het probleem is niet onderwerpgebonden.

    Het kan een site van een bank zijn of een site over literatuur of noem maar op.Een heleboel sites doen het gewoon wel .

    Maar ik heb inmiddels een lijstje met de niet-toegankelijke en die doen het steevast nooit.

    Wel echter als ik op mijn laptop draadloos inlog op een onbeschermd netwerk in de buurt,dan lukt het.

    Ligt dit aan de router(Belkin 54) of aan de verbinding, of …? Hoe komik hier achter en wat te doen?

  • Beheerder

    Wat je kan proberen is onderstaande:

    -Ga na start uitvoeren

    -Voeren het commando “CMD” in (zonder aanhalingstekens)

    -typ vervolgens in MSDOS “ping http://www.**.nl”

    Vul op de plaats van de sterretjes het webadres in wat niet te benaderbaar is.

    - Druk op enter : verschijnt nu timeout dan is de website niet te benaderen : Router probleem > DHCP opnieuw instellen op auto?

    Verschijnt er wel een ping antwoordt dan kan het te wijten zijn aan de pc/laptop zelf> Cookies verwijderen temps etc..

    Laat me maar even weten wat de resultaten zijn